Yanıt: tam olarak ben
neden olmasın ki?
teşekkürler.
çocuk benim değil, yakınım falan da değil, milletin çocuğunu paylaşmayı doğru bulmuyorum. engelli çocuklarla çalışıyoruz. o çocukta onlardan biri, annesi iki dk. biriyle konuşuyordu sanırım, oyalamak için kucağıma almıştım...