Yanıt: Bugünkü aklım olsa..
enteresan deneyimlerdi gerçekten. dün de dediğim gibi, 16-17 değil de 19-20 veya 20-21 yaşlarında olsaydık bugün hala lider bizdik belkide. en iyisi olmak ister miydim? zaten karakterim gereği hep en tepede olmak istemişimdir, zaten sen de bilirsin az çok; ama...