Birini aramadan önce ne söyleyeceğinizi kendi kendinize tekrar ediyor musunuz? Neden?

  • Konbuyu başlatan Rima
  • Başlangıç tarihi
R

Rima

Guest
Birini aramadan önce ne söyleyeceğinizi kendi kendinize tekrar ediyor musunuz? Neden?​
 

every

New Member
Yanıt: Birini aramadan önce ne söyleyeceğinizi kendi kendinize tekrar ediyor musunuz?

o gün kafamın yoğunluğuna göre yapıyorum. aynı anda birbirinden bağımsız çok farklı konular ve diyaloglar kafamda olunca, yanlış kişiye yanlış hitaplardan, yanlış konulardan, yanlış tepkiler vermekten kaçınmak adına telefon açılana kadar içimsen sessiz bir prova yaptığım oluyor.
 

HuZuR555

New Member
Yanıt: Birini aramadan önce ne söyleyeceğinizi kendi kendinize tekrar ediyor musunuz?

niye aradı beni bu şimdi way anasına ya :)
 

Lareina

Kanatlarım var ruhumda.
Yanıt: Birini aramadan önce ne söyleyeceğinizi kendi kendinize tekrar ediyor musunuz?

Eğer konu önemli ise ediyorum.
 
R

Rima

Guest
Yanıt: Birini aramadan önce ne söyleyeceğinizi kendi kendinize tekrar ediyor musunuz?

Çok değil. Ama bazen yaptığım oluyor.
 
Üst