Arama sonuçlarınız

  1. Kerem

    Merhabalar

    Yanıt: Merhabalar Aklımdaydı aslında ama bu aralar biraz yoğunum. Bir ikide kendi işim vardı, kaldı öylece. Bu güne nasipmiş. Geç olsun güç olmasın.
  2. Kerem

    Merhabalar

    Yanıt: Merhabalar @Charismax bir arkadaşa bakıp çıkacaktım :D Baktım bir ben eksiğim bende geleyim dedim. :hmm:
  3. Kerem

    Merhabalar

    Yanıt: Merhabalar Ben forumları seven biriyim her yerde görmen normal :D hoşbuldum, teşekkür ederim. :çiçek:
  4. Kerem

    Merhabalar

    Yanıt: Merhabalar Hoşbuldum @Painfully teşekkür ederim :çiçek:
  5. Kerem

    Merhabalar

    Yanıt: Merhabalar Hoşbudum hocam. Kullanım açısından çok güzel olmuş, 3.8 i görsel olarak bende seviyorum ama mobilden okumak, beğenmek yazmak gerçekten zor geliyor. Elinize sağlık.
  6. Kerem

    Merhabalar

    Merhabalar, öncelikle yeni forumunuz hayırlı olsun, bir süredir aklımdaydınız fakat fırsat bulup gelemedim. Gördüğüm kadarı ile bir çok isim tanıdık ve güzel insanlar. Bu sürümde mobil bir tema kullanmak ayrıca mutlu etti. :) Benimde bir faydam olur inşallah. Herkese keyifli forumlar.
Üst