ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Mezarkabul

New Member
Forum Adresi (URL): ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu
Forum Açılış Tarihi: 21 Kasım 2019
Forum Sahibi: Mezarkabul
Forum Teknik Sorumlu: Mezarkabul
Forum Yazılımı: Xenforo v2.1.12 (Lisanslı)
Forum Hakkında Tanıtım Metni:
Bir ara kendimi oyalamak için sadece kendi ilgi alanlarımdan oluşan bir forum kurmaya karar verdim. Bu kez hiç alışık olmadığım bir forum yazılımı denemek istedim. Xenforo'yu kurdum ve çok hoşuma gitti. Hemen lisansını almaya karar verdim. Önce ikinci el lisans almayı düşündüm. Uygun bir ikinci el lisans bulamayınca sıfır lisans aldım.
Gelelim içerik kısmına... Forumda yeni çıkan albümler, klipler, şarkı sözleri, sinema haberleri ve dizi haberlerine ulaşabilirsiniz.
Gerçi çoğunlukla Forumel'de takıldığım için yeterince ilgilenemiyorum.
 

eLfida

~Ponçik Hanım~
Yönetici
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Baya baya farklı :)
Başarılar dilerim beyefendi.
 

Kerem

New Member
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Abi orayada bir canlılık getirmek lazım aslında. Dediğin gibi forumelde olduğun için orası boş kalıyor. Bir iki kişi oraya dadansa çok güzel olur.
 

Mezarkabul

New Member
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Teşekkür ederim. Bu arada forum logosunu @Dea Dia'nın yaptığını söylemeyi unutmuşum.

Bu arada avatarla alakalı bazı ayarlamalarda @Charismax yardımcı oldu.
 

Charismax

Back'in Zeka
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Çok spam konuları var .. ama tarz olarak kendin birşeyler yapmışsın onu beğeniyorum .. hatta ben bi ara editlerken kendi temamı senin yaptığın şekilde karşıma çıkmıştı... özentilik olur diye yapmamıştım.. kendi renklendirmen arka plan falan tam yerinde... ismide aslında fena değil .. forummedya yani içerik olarak alına bilecek en iyi domain olarak düşünüyorum... yolun açık olsun.. umarım istediğin yerlere gelirsin... spam mesaj derken kötüleme amaçlı demedim.. ilgisiz olduğunu kendinde söylemişsin zaten.. biraz derlenip toplanmasına ihtiyaçı var mekanın... kolay gelsin..
 

Charismax

Back'in Zeka
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Teşekkür ederim. Bu arada forum logosunu @Dea Dia'nın yaptığını söylemeyi unutmuşum.

Bu arada avatarla alakalı bazı ayarlamalarda @Charismax yardımcı oldu.
yok yav olamadıydım sadece sormuştun bende demiştim kimseler yapmıyor falan diye .. ama şimdi ozamanki görüşte değilim.. sen kendin yapıyorsun.. bak benim en sevdiğim şeydir bu bişey yapaıyorsun kendiliğinden yapıyorsan ben ona bayılırım.. çünkü sen üretiyorsun yani kendi zevkin kendi görüşünle .. hani buna ben asla kötü diyenlerden değilim.. o yönden beğendiğim bir yer.. şimdi bazıları alıyor yapıyor bişiler bişiler hazır ama ben eminim sen kendin yapmışsın onları... çünkü konsoldan bunu görüyorum yani ne yaptığın ortada... azcık ilgilensen orası ziyaretçi potansiyeline çok açık bir yer..
 

Mezarkabul

New Member
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Çok spam konuları var .. ama tarz olarak kendin birşeyler yapmışsın onu beğeniyorum .. hatta ben bi ara editlerken kendi temamı senin yaptığın şekilde karşıma çıkmıştı... özentilik olur diye yapmamıştım.. kendi renklendirmen arka plan falan tam yerinde... ismide aslında fena değil .. forummedya yani içerik olarak alına bilecek en iyi domain olarak düşünüyorum... yolun açık olsun.. umarım istediğin yerlere gelirsin... spam mesaj derken kötüleme amaçlı demedim.. ilgisiz olduğunu kendinde söylemişsin zaten.. biraz derlenip toplanmasına ihtiyaçı var mekanın... kolay gelsin..

Reklam konularını kastediyorsun sanırım. Ben fazla girip çıkmıyorum, bari onlar girip çıksın diye elleşmiyorum. Gerçi arada sakıncalı reklam yapanlar da oluyor. O reklamları siliyorum.
 

Regex

Administrator
Yönetici
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Çetin abi hazır konuyu görmüşken yazayım, geçen karikatüristlerin telif davalarını incelerken şarkı sözleri sitelerine de suç duyurusunda bulunduklarına dair bir şey okumuştum. Bu hukuk bürosu aynı zamanda Sezen Aksu'nun müzik yapım şirketinin de vekili. Özellikle Sezen Aksu'ya ait klip, şarkı sözü varsa kaldırmak yararlı olacaktır. Bu konuyla ilgili linki yoğun olmadığım bir an bulayım, sana ileteyim; sen de incele.

Onun dışında forum genel forum değil, belirli bir alana yönelik bir forum. @Kerem'in de dediği gibi bir kemik kitlesi oluşsa kendini döndürürdü. XenForo altyapısı responsive olduğu için mobil uyumluluğu Google'da da olumlu SEO faktörü, bu yüzden konular daha hızlı indexlenecek ve arama sonuçlarında yukarılarda çıkacaktır.

Başarılar diliyorum.
 

Mezarkabul

New Member
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Çetin abi hazır konuyu görmüşken yazayım, geçen karikatüristlerin telif davalarını incelerken şarkı sözleri sitelerine de suç duyurusunda bulunduklarına dair bir şey okumuştum. Bu hukuk bürosu aynı zamanda Sezen Aksu'nun müzik yapım şirketinin de vekili. Özellikle Sezen Aksu'ya ait klip, şarkı sözü varsa kaldırmak yararlı olacaktır. Bu konuyla ilgili linki yoğun olmadığım bir an bulayım, sana ileteyim; sen de incele.

Onun dışında forum genel forum değil, belirli bir alana yönelik bir forum. @Kerem'in de dediği gibi bir kemik kitlesi oluşsa kendini döndürürdü. XenForo altyapısı responsive olduğu için mobil uyumluluğu Google'da da olumlu SEO faktörü, bu yüzden konular daha hızlı indexlenecek ve arama sonuçlarında yukarılarda çıkacaktır.

Başarılar diliyorum.

Bunu öğrendiğim iyi oldu. Şarkı sözlerinde biraz daha dikkatli olayım. Sezen Aksu'ları da kaldırayım. :)
 

Charismax

Back'in Zeka
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Youtube sitelere link attıgında yine youtube sayaçları çalışmıyor mu ? telif mi atıyorlar .. geçen keremlede bunu konuşuyorduk.. buraya koyulan youtube linkleri youtubenin içinde görüntülendi diye görütüleniyor ama .. nasıl yani anlamadım.. aslında bu konuyu bir derinlemesine araştırmak lazım yada birilerinin forumlara yönelik açıklama yapması lazım sanki... şahsen bir fikrim yok..
 

Kerem

New Member
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Foruma eklenen yüklenen youtube videoları nedeni geçmiş yıllarda bir forumumuz (hatta ilk forumumuz) telif hakkı nedeni ile kapanmıştı. Mail yoluyla bize ulaşmaya çalışmışlar ama bizimde tecrübesizliğimizden forum kapandıktan sonra gördük maili :D Şuan bir esnekli yaşandımı bilmiyorum ama ben hala klip vb. videoların paylaşılmasını istemiyorum.
 

Charismax

Back'in Zeka
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Konuyu dağıtmak olmasın ama son bir yorumumu yapayım..
ben telif olduğuna pek şey olarak inanmıyorum... yapım şirketkeri youtubede parça veya video paylaşırken... begenin abone olun. paylaşın paylaştırın diyorlar... en azından bu rap şirketlerinin yaptığı açıklama... yani telif bilemedim.. belki seçmelidir ... :D
 

Dea Dia

New Member
Yanıt: ForumMedya.Com Alemin En Medyatik Forumu

Xenforo pek sevmesem de, Çetin abi için girip arada takıldığım bir yer. Başarılar dilerim.:)
 
Üst