Charismax
Back'in Zeka
benim bununla ilgili hem iğrenç hem değişik hemde olasılığı normal olan anım var..
sene 2006'lar olsa gerek 4 kafadar arkadaş herşeyi biliyoruz bilmesinede bir votka'ya el atmamışız.. nasıl içileceğini kulak'tan dolma tabi biliyoruz bağcılar bebesi olduğumuz için biz herşeyi biliyoruz ama masum aile yapısından kaynaklanan aşırıcılık yoktu bizde öyle 4 arkadaş'tık çakallığımız yok yani çakallar aleminde.. ama rocanları gırla biliriz.. belli bir posta kodumuzda var hani falanca yerin çocukları diye.. neyse..
... işte vişneye karıştır çikolatayla götür v.s v.s ..
derken sek içmek adlı çalışmaya başlanır..
organizma filmini bilen var mı ? damarlar yeşil yeşil hani bir virüs yayılır kabarır... ilk votkayı yudumlamadan direk dikerseniz ve ilk içişiniz ise...
1. gögsünüzde inanılmaz bir yanma hissedersiniz ... bu öyle bir yanmadırki sanki vucuttaki bütün mikropları kırılmış temizlenmiştir.. yani şifa gibi algılarsınız..
2. yüz göz ve özellikle kulaklarınız kızarır... kış ayında kar'lara gömülseniz yanıyorsunuzdur..
3. ölme hissi gibi bir eylem yaşarsınız...
4. alışırsınız yavaş yavaş.. sek olarak dikilmeyeceğini anladıktan sonra meyve suyuna karıştırmaya başlarsınız
5. her alkol kafa yapar ama çimenlikte oturarak votka eylemini gerçekleştiriyorsanız o kafa öyle bir kafadır'ki erkekmisin kadınmısın unutursun.. kangal köpeği veya kurt çakal gibi bir canlı sanarsın kendini.
6. genelde ilk seferde dokunur kusarsın hacı
7. ilk vukuatınız gerçekleşmiş olur hayırlı ugurlu olsun
8. iş geçtikten sonra biz galiba benzin içtik hissi yaşarsınız bir daha yapmıycam dersiniz bir ay sonra tekrarlarsınız.
sene 2006'lar olsa gerek 4 kafadar arkadaş herşeyi biliyoruz bilmesinede bir votka'ya el atmamışız.. nasıl içileceğini kulak'tan dolma tabi biliyoruz bağcılar bebesi olduğumuz için biz herşeyi biliyoruz ama masum aile yapısından kaynaklanan aşırıcılık yoktu bizde öyle 4 arkadaş'tık çakallığımız yok yani çakallar aleminde.. ama rocanları gırla biliriz.. belli bir posta kodumuzda var hani falanca yerin çocukları diye.. neyse..
... işte vişneye karıştır çikolatayla götür v.s v.s ..
derken sek içmek adlı çalışmaya başlanır..
organizma filmini bilen var mı ? damarlar yeşil yeşil hani bir virüs yayılır kabarır... ilk votkayı yudumlamadan direk dikerseniz ve ilk içişiniz ise...
1. gögsünüzde inanılmaz bir yanma hissedersiniz ... bu öyle bir yanmadırki sanki vucuttaki bütün mikropları kırılmış temizlenmiştir.. yani şifa gibi algılarsınız..
2. yüz göz ve özellikle kulaklarınız kızarır... kış ayında kar'lara gömülseniz yanıyorsunuzdur..
3. ölme hissi gibi bir eylem yaşarsınız...
4. alışırsınız yavaş yavaş.. sek olarak dikilmeyeceğini anladıktan sonra meyve suyuna karıştırmaya başlarsınız
5. her alkol kafa yapar ama çimenlikte oturarak votka eylemini gerçekleştiriyorsanız o kafa öyle bir kafadır'ki erkekmisin kadınmısın unutursun.. kangal köpeği veya kurt çakal gibi bir canlı sanarsın kendini.
6. genelde ilk seferde dokunur kusarsın hacı
7. ilk vukuatınız gerçekleşmiş olur hayırlı ugurlu olsun
8. iş geçtikten sonra biz galiba benzin içtik hissi yaşarsınız bir daha yapmıycam dersiniz bir ay sonra tekrarlarsınız.
Son düzenleme: